s

KEY LASER 3 KaVo

Ze względu na duże zainteresowanie bezbolesnym leczeniem zębów LASEREM zadbaliśmy o to, aby nie było żadnych kolejek oczekujących na zabieg LASEREM.
Obecnie w naszej Klinice dysponujemy DWOMA jedynymi w Łodzi, ultranowoczesnymi LASERAMI KaVo KEY 3.

Leczenie czębów laserem KaVoPacjent zrelaksowany to pacjent zadowolony. Nowoczesne leczenie z wykorzystaniem KEY Laser 3 gwarantuje satysfakcję pacjentów. W trakcie leczenia periodontitis wszystkie złogi zostaną wykryte i usunięte - szybko i precyzyjnie. Dzięki systemowi detekcji promień lasera działa tylko tam, gdzie jest to konieczne. Zdrowy cement korzeni pozostaje nietknięty, co zwiększa skuteczność i wydajność leczenia.

KaVo KEY Laser 3 jest jedynym laserem przeznaczonym do częstych i wyczerpujących zabiegów dentystycznych. Znajduje zastosowanie zarówno w periodontologii, tradycyjnym leczeniu, endodoncji (leczenie kanałowe zębów) i chirurgii.

KaVo KEY Laser 3 jest użyteczny w szerokiej gamie zabiegów stomatologicznych i jest urządzeniem bardzo bezpiecznym, łączącym w sobie: delikatność, skuteczność i minimalizację bólu w trakcie i po zabiegu.

Unikalny feedback (system kontroli zwrotnej) pozwala na szybką diagnozę i, jeśli to konieczne, opracowanie ubytku. Selektywne usuwanie kamienia nazębnego wykorzystuje system feedback do kontroli, tak by pozostawić nienaruszoną strukturę korzenia.

Częstotliwość uderzeń impulsu lasera w KaVo KEY Laser 3 jest tak krótki, że niemożliwe staje się osiągnięcia progu nerwowej reakcji bólowej. Nie istnieje wiec potrzeba znieczulania pacjenta. Dodatkowo końcówka nie wibruje i nie wydaje żadnych drażniących dźwięków.

KaVo KEY Laser 3 skutecznie usuwa mikroorganizmy. Rezultatem wysokiej absorpcji wody przez promień lasera jest zakłócenie środowiska wewnętrznego w komórkach bakteryjnych. Komórka bakteryjna jest wypełniona płynem, więc jej błona komórkowa pęka i w ten sposób ją niszczy.

Zabiegi wykonywane na KaVo KEY Laser 3 są przeprowadzane subtelnie, bezdotykowo i nie powodują martwicy. Wszystko to skutkuje szybszym gojeniem się ran bez symptomów pozabiegowych.

Zabieg pełnego skalingu - bez uszkodzenia cementu korzeniowego.

Zalety:

• Rozległy zakres wskazań
  • System feedback dla dokładnego i bezpiecznego dla korzenia usuwania kamienia
  • Sterylny
  • Bezbolesny lub zmniejszony do minimum ból w trakcie zabiegu
  • Skuteczna dekontaminacja
  • Szybsze gojenie się ran
  • Zabieg bez zbędnych wibracji i drażniącego dźwięku
  • Bez potrzeby znieczulania

System feedback: Dzięki systemowi auto-detekcji leczenie jest bardziej delikatne.