Stomatologia dla dzieci – Leczenie dzieci

Zapraszamy naszych małych pacjentów do specjalnie przystosowanej dla dzieci części naszej kliniki. Przyjazne otoczenie, kolorowa poczekalnia, doświadczony zespół i leczenie bez bólu – z nami każde dziecko polubi wizyty u stomatologa.
Zależy Ci, aby Twoje dziecko w przyszłości mogło cieszyć się zdrowym uśmiechem?
Nie chcesz, aby pewne wady zgryzu pozostały Twojemu dziecku na zawsze? Stan zębów mlecznych ma istotny wpływ na wyżynające się zęby stałe. Zęby mleczne są słabiej zmineralizowane niż zęby stałe i próchnica u małych dzieci postępuje bardzo szybko. Nieleczona próchnica prowadzi do ropnych powikłań, bólu, konieczności zażywania przez dziecko antybiotyków, przedwczesnego usuwania zębów, problemów ze zgryzem, a nawet do poważnych zaburzeń w ogólnym stanie zdrowia dziecka, dlatego tak ważna jest profilaktyka i regularne wizyty stomatologa. Niestety, w Polsce występuje niepokojące zjawisko wysokiej zapadalności na próchnicę i ciężkiego jej przebiegu u dzieci przedszkolnych. ​
Nasi najmłodsi pacjenci nie muszą już bać się naszego stomatologa.
Zęby dziecka leczone naszym laserem i ozonem nie będą narażone na nieprzyjemne wibracje, a nieprzyjemny i wzbudzający lęk dźwięk wiertła odchodzi w zapomnienie. Klinika Stomatologia Na Księżym Młynie zadbała o to, aby leczenie próchnicy u pacjentów (a w szczególności wśród dzieci) nie było kojarzone już nigdy więcej z bólem. Dziecko nie leczone „na siłę”, w miłej atmosferze i bezboleśnie chętnie odwiedza swojego stomatologa. Niektóre zabiegi jednak wymagają znieczulenia miejscowego, choć  moment podawania znieczulenia można również przeprowadzić bezboleśnie. Nasze dzieci leczone bezstresowo chętnie będą dbały o swoje ząbki, a my będziemy mogli cieszyć się ich pięknym uśmiechem.